Total War: WARHAMMER II - Rise of the Tomb Kings
Rise of the Tomb Kings DLC Paketi; Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) ve Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III) seferlerinde oynanabilir. Dört yeni Efsanevi Lordun yanı sıra iskeletsi savaşçılar, süvariler, savaş arabaları ve dev taş yapılardan oluşan lejyonları komuta edin. Birimleri askere almak ve bakım için altın gerekmediğinden, Kabir Kralları diğer fraksiyonlardan farklıdır, bu sayede hızlı bir şekilde büyük ordular kurarak her yeri kana bulayabilirsiniz. Kendi kahraman türlerine, birimlerine, büyülerine, görevlerine ve daha fazlasına sahip Kabir Kralları Total War: WARHAMMER II'ye benzersiz yeni bir deneyim katıyor.