Total War: WARHAMMER II - Curse of the Vampire Coast
Curse of the Vampire Coast DLC Paketi; Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) ve Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III) seferlerinde oynanabilir. Dört yeni Efsanevi Lordun yanı sıra hortlak korsanları, silahçıları, ağır silahları ve iğrenç derinlerin sakinlerini komuta edin! Kayıp hazineleri ve Sekizin Parçalarını arayın, gizli korsan koyları kurarak ekonominize kaynak sağlayın, yeni birimleri ve güçlü yükseltmeleri açmak için geminizi yükseltin. Kendi kahraman türlerine, birimlerine, büyülerine, görevlerine ve epik bir oyun sonu muharebeye sahip Vampir Kıyısı fraksiyonları Total War: WARHAMMER II'ye benzersiz yeni bir deneyim katıyor.