Total War: WARHAMMER - Call of the Beastmen
Call of the Beastmen DLC Paketi; The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) ve Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III) seferlerinde oynanabilir. İki yeni Efsanevi Lordun yanı sıra benzersiz hayvanî birimler, yeni canavarlar, kahramanlar ve büyülerle korku ve yıkım dolu seferler gerçekleştirin. Canavaradamlar güruh oyun tarzına sahiptir ve bir yerleşim yerine yerleşmeleri gerekmez. Yerleşmek yerine altyapılarını yanlarında taşır, dünyada gezer ve yıkım saçarlar. Bu pakette bonus bir hikâye seferi de yer almaktadır. Göze Göz canavar beyi Khazrak Tek Göz'ün İmparatorluk kuvvetlerine karşı verdiği çetin gerilla savaşını işlemektedir.