Total War: WARHAMMER - Blood for the Blood God
Blood for the Blood God DLC Paketi; The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) ve Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III) seferlerinde oynanabilir. Blood for The Blood God, Total War: WARHAMMER'a şu kanlı etkileri katıyor: Kan fışkırması Birim modellerinde vahşet unsurları Uzuv ve kafa kopması (insansı ırklar ve efsanevi olmayan karakterler için) Belirli hortlak birimler uzuvları parçalandıktan sonra dahi savaşa devam edebilir! Patlayan Vücut Parçaları Kanlı arayüz öğeleri Muharebede daha büyük bir karmaşa yaratan yeni rastgele, küresel muharebe hadiseleri Oturduğunuz ülkeye bağlı olarak, Kan Tanrısı İçin Kan ana oyunun yaş sınırını yükseltebilir.