Tools Up! Garden Party – Season Pass
Tools Up! Garden Party üç bölümden oluşur, her birinde 15 eşsiz seviye ve bir zorlu boss vardır. Her bir DLC bölümü Sezon Biletimizin parçası olarak oynanabilir. Bu çılgın kanepe co-op oyununda 4 kişiye kadar mürettebatını topla ve ağaç evi düzene sok! Artık muhteşem doğadayız, ağaçlar ekmen, çiçekleri sulaman, çimleri biçmen ve çok daha fazlasını yapman gerekir. Yeni seviyeleri ve kostümleri açmak için iyi yaptığın işlere verilen yaprakları topla. Hedeflerine ulaşmak için belki de birden fazla yol vardır ama zamanı yenebilecek misin?