Tools Up! Garden Party - Episode 3: Home Sweet Home
Tools Up! Garden Party, 3 ayrı bölümden oluşur. Bölümlerin tamamı Season Pass'e dâhildir. Tools Up! Garden Party, Episode 3: Home Sweet Home ile tekrar sizlerle. Atkınızı takmayı ve kalın bir ceket giymeyi unutmayın çünkü sonbahar kapıda! Yeni mücadelelerle birlikte yeni mekanik ve teçhizatlar da geliyor. Serin sonbahar rüzgârlarıyla bahçedeki yapraklar dört yana savrulacak! Tırmığı kapın ve yaprakları hemen toplayın. Bahçedeki rengarenk sebzeleri toplama vakti. Balkabağını ve havuçları alarak sağlam şekilde sepete koyun. Bunlardan güzel çorba olur! Duman, karşınıza çıkacak ve tüm bahçeyi etkisi altına alacak ama köpek dostunuz bu alçağı kovmanıza yardım edebilir. Tools Up! Garden Party'nin yepyeni 15 sonbahar bölümünde yeni mekanikleri ve teçhizatları keşfedin. Tek başınıza veya toplamda 3 arkadaşınızla oynayın. Bol şans!