Tools Up! Garden Party - Episode 2: Tunnel Vision
Tools Up! Bahçe Partisi 3 bölümdür, her birinde 15 eşsiz seviye ve bir zorlu boss vardır. Her bir DLC bölümü Sezon Biletimizin parçası. Off... Çok sıcak! Tools Up! Bahçe Partisi 2. Bölüm: Dar Görüş geri döndü ve seni bayram havasına sokacak. Ama güneşlenmeyi ve soğuk çay içmeyi unut: İcabına bakılacak yeni bahçeler seni bekliyor. Yeni rakipler seni bekliyor. Köstebek ile tanış! O, yer altına saklanmayı ve bahçeni kazmaya bayılır. Bol bol temizlik yapmaya hazır ol! Hiç hızlanmak istedin mi? Artık hızlanabilirsin! Eşyaları ve arkadaşları borulardan ve lav havuzlarından (Evet lav!) taşımanın yeni yolları. Bu DLC'de 15 yeni seviye, mekanik ve araç var! Yalnız ya da 3 arkadaşınla oyna!