Tools Up! Garden Party - Episode 1: The Tree House
Tools Up! Garden Party üç bölümden oluşur, her birinde 15 eşsiz seviye ve bir zorlu boss vardır. Her bir DLC bölümü Sezon Biletimizin parçası olarak oynanabilir. Tools Up! Ekip, başarılı bir renovasyondan sonra eve dönüyordu ama birden önlerine devasa bir ağaç ev düştü! Gözlerinin önünde parçalanıyordu. Bu işi bitirmek için biraz uğraşacağız! Tools Up!'ta 4 kişiye kadar mürettebatını topla ve ağaç evi düzene sok! Bahçe Partisi! Artık muhteşem doğadayız, ağaçlar ekmen, çiçekleri sulaman, çimleri biçmen ve çok daha fazlasını yapman gerekir. Ama dikkatli ol, çalıların arasında bir şeyler saklanıyor olabilir! Yeni seviyeleri ve kostümleri açmak için iyi yaptığın işlere verilen yaprakları topla. Hedeflerine ulaşmak için belki de birden fazla yol vardır ama zamanı yenebilecek misin?