Tool Upgrade & New Interior Designs Pack
Çiftçilik Hayatını Doyasıya Yaşa! 3 yeni tasarım temasıyla evinin iç tasarımını özelleştir! Beğendiğin içeriğe göre onları karıştır ve eşleştir! Çapanı, çiçek sulama kabını, çekicini, baltanı, orağını, oltanı ve kazmanı bir sonraki seviyeye yükselterek kolayca ekinler dikebilecek, balık tutabilecek ve maden çıkarabileceksin!