TOM CLANCY'S THE DIVISION HAZMAT PAKETİ
Bu özel içerik paketi, görünümü değiştirilmiş bir P416 Saldırı Tüfeği, ajanın için benzersiz bir görünüm ve egzotik hasarlara karşı dayanıklılığını artıran bir çanta içeriyor.