Paketi satın al ve 3500 Premium Kredi ile birlikte 1100 bonus Premium Kredi de senin olsun. Premium Kredilerle silah ve sırt çantası görünümleri gibi çeşitli oyun öğeleri satın alarak Division Ajanını kişiselleştirebilirsin!