Paketi satın al ve 2000 Premium Kredi ile birlikte 400 bonus Premium Kredi de senin olsun. Premium Kredilerle silah ve sırt çantası görünümleri gibi çeşitli oyun öğeleri satın alarak Division Ajanını kişiselleştirebilirsin!