Tom Clancy’s The Division 2 – Value Bundle
Value Bundle ile başarıya giden yolu kendiniz çizin! Bu sınırlı süreli teklifi değerlendirerek şunlara sahip olun: - 6. Yıl 1. Sezon için bir (1) Premium Season Pass: 100 kademe oyun içi ödüle erişin. - Yirmi Yedi (27) Kademe Atlama: Premium season pass ile tek seferde birden fazla kademe atlayın ve beraberinde gelen ödüllere sahip olun. - Bir (1) "Trace" Kıyafeti: Belli belirsiz topografik harita desenli, üç (3) parçadan oluşan bir kıyafet. - 1.500 Premium Kredi: Oyun içi mağazada kullanılabilir. Eğer bildirim gelmediyse eşyalarınız için lütfen oyun içi envanterinizdeki "Special Deliveries" sekmesine göz atın. Zaten premium season pass satın aldıysanız bir kez daha satın almak ek fayda sağlamaz ve bunlar biriktirilemez. Bu deste, sınırlı süreliğine satışta olacak ve bu teklif tekrarlanmayacaktır.