Tom Clancy’s The Division 2 Ultimate Edition
Sivil ajanlardan oluşan elit bir grup olan Division'a katılın ve Washington D.C.'nin açık, dinamik ve tehlikelerle dolu dünyasını keşfederken ülkeyi çöküşün eşiğinden kurtarın. Warlords of New York genişletme paketiyle hain safına geçerek New York'un kontrolünü ele geçirmiş eski bir Division ajanı olan baş düşmanınız Aaron Keener'ın peşine düşün. TOM CLANCY’S THE DIVISION 2 EKSİKSİZ SÜRÜM İÇERİĞİ: - Ana oyun ve Warlords of New York genişletmesi. - 30. seviye takviyesi. - Altı (6) oyun sonu uzmanlık alanlarının tamamı anında açılır. - Sekiz (8) özel görev. - Battleworn Secret Service Paketi. - First Responder Paketi. - Elite Agent Paketi. - Bir (1) özel ifade ve kıyafet. YENİ NESİL KONSOL UYUMLULUĞU Yeni nesil konsollarda herhangi bir ek ücret ödemeden 60 FPS ve 4K çözünürlüğün tadını çıkarın.