Paketi satın al ve 1000 Premium Kredi ile birlikte 50 bonus Premium Kredi de senin olsun. Premium Kredilerle silah ve sırt çantası görünümleri gibi çeşitli oyun öğeleri satın alarak Division Ajanını kişiselleştirebilirsin!