Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Kobalt Silah Görünümü
Kobalt silah görünümü, envanterine eklendi. Bu görünüm Dördüncü Sezonun sonuna kadar çıkmış olan bütün silahlara uygulanabilir.