Neon Maharet üniforması ve başlığı, Katı Hâl Sürücü uğurluğu ve 416-C Carbine için Yüksek Sonuç silah kaplamasını içerir. Bu öge, hesap başına bir kerelik satın alma ile sınırlıdır.