GR Kredilerini akıllıca kullanarak hem Kartelin bir adım önünde ol hem de diğer oyunculardan farkını göster. Kredilerle kostüm, silah, araç, takviye ve çok daha fazlasını satın alabilirsin. Bu kredi paketinde 1600 GR Kredisi var. 100 Kredi de fazladan kazanıyorsun, toplam 1700 GR Kredisi ediyor!