Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands: Narco Road
Kaçakçı çetesine sızıp onların çılgın yarış ve görevlerinde yer alarak liderlerinin güvenini kazan ve çeteyi içeriden çökert. - Yeni ikonik mekanları keşfet, yeni patronlarla tanış, yepyeni özel araçlarla Wildlands'te yolculuklara çık.