GR Kredilerini akıllıca kullanarak hem Kartelin bir adım önünde ol hem de diğer oyunculardan farkını göster. Kredilerle kostüm, silah, araç, takviye ve çok daha fazlasını satın alabilirsin. Bu kredi paketinde 3200 GR Kredisi var. 640 Kredi de fazladan kazanıyorsun, toplam 3840 GR Kredisi ediyor!