GR Kredilerini akıllıca kullanarak hem Kartelin bir adım önünde ol hem de diğer oyunculardan farkını göster. Kredilerle kostüm, silah, araç, takviye ve çok daha fazlasını satın alabilirsin. Bu kredi paketinde 800 GR Kredisi var.