Unidad temalı paketi al, özel Unidad kıyafeti ile düşmanlarını faka bastır. Onlardan biri kılığına girerek Unidad kamplarına saldırmanın tam sırası. Ayrıca, Unidad renklerini taşıyan, Rus malı Kırmızı Noktalı Dürbün ve büyütülmüş bir şarjörü bulunan özel bir Unidad hafif makineli tüfek de senin olacak.