GR Kredilerini akıllıca kullanarak hem Kartelin bir adım önünde ol hem de diğer oyunculardan farkını göster. Kredilerle kostüm, silah, araç, takviye ve çok daha fazlasını satın alabilirsin. Bu kredi paketinde 8000 GR Kredisi var. 3530 Kredi de fazladan kazanıyorsun, toplam 11530 GR Kredisi ediyor!