Hirschfelden’de ilk göçmen kuşlar yani Kanada Kazları arz-ı endam ettiğine göre Connie ve Doc’un mağazaya yeni malzemeler getirmesinin zamanı gelmişti. Strecker SxS 20G: 12’lik Pompalı Tüfeğin küçük kardeşi olan bu 20’lik tüfek, düşük ivmeli mermileri ve düşük ağırlığı sayesinde geri tepmesi az, kolay bir kullanım sunuyor; bu da onu hızlı hareket eden avlara karşı kullanışlı bir silah yapıyor. Hızlı ve kolay, kalça hizasından bile kullanılabilen gösterişli bir silah olan Strecker SxS 20G küçük av ve kuş peşindeki aklı başında her avcının sahip olması gereken bir alet. Nişangah Uyumlu Standart demir nişangahına ek olarak Strecker SxS 20G’ye iki ayrı optik nişangah da takılabiliyor: Yeşil ve Kırmızı Aydınlatmalı Fiber Optik Nişangahlar. Mühimmat: 20’lik saçma Bu 20’lik fişekler kuş avcıları için ideal. 20’lik iri saçma Küçük av ve zararlı hayvan avı için ideal bu 20’lik fişekte 12’lik muadilindekinden daha fazla sayıda saçma bulunuyor. Özellikle yakın mesafede çok etkili. 20’lik tek kurşun Çok amaçlı ve etkili bu tek kurşun fişek orta boydaki hedefleri bile tek atışta indirebilme imkânı sunuyor. Varyasyonları: Strecker SxS 20G dört farklı renk seçeneği ile geliyor: Scarlett, Fiona, Hazel ve Raven. Tuzaklar: Kanada Kazları için olağanüstü gerçekçi üç tuzak: Beslenme, Nöbet ve Arama. Bu özel olarak boyanmış tam boy tuzaklar en şüpheci Kanada Kazlarını bile kandırabilecek nitelikte. Yerleştirilen tuzak uçan sürü içinden kazları kandırarak sürüden ayırıp yere indirme olasılığını arttırıyor. Incognito Deluxe Pusu Evsin – Saha Kamuflajı: Çayırlık ve açık arazide kuş avcılığı için ideal evsin. Kuşlara karşı pusuda mükemmel bir kamuflaj ve görünmezlik sağlıyor.