Her deneyimli avcı eninde sonunda avladığı hayvanları doldurarak geniş bir koleksiyon oluşturmayı ve bunu şanına yakışır bir şekilde sergilemeyi ister. Muhteşem av koleksiyonunuzu rüstik bir tarzda sergilemek için Spring Creek Köşkü ideal bir mekan. Spring Creek Köşkü: 1800’lerin mimarisini yansıtan muazzam İngiliz köşkü av koleksiyonunuzu sergilemek için harika bir yer. Muhteşem ahşap iç mekânı ile Spring Creek köşkünde hayallerinizin av koleksiyonunu oluşturabilirsiniz. Sade fakat klasik bir tarzı yansıtan bu iki katlı köşkü dilediğiniz gibi dekore edip döşeyebilirsiniz. Buyurun, içeri gelin, bu harika av köşkünün nostaljik ve huzur dolu atmosferinde İran halılarının sıcaklığını ayaklarınızda hissederken içkinizi keyifle yudumlayın. Av Köşkü: Nadir, ele geçmez avların peşinde saatler, günler harcıyorsunuz fakat bu hakedilmiş avları koleksiyonunuza katıp layıkıyla sergileyeceğinizi bilmek tüm o saatlere, günlere değiyor. Kendinize ait bu av köşkünün iç mekanını, odalarını, duvarlarını kendi zevkinize göre döşeyip düzenleyin, av maceranızın en müstesna anlarını görsel olarak sergileyin. Dostlarınızı dilediğiniz zaman köşkünüze davet ederek büyüyen koleksiyonunuzu gösterin. Köşkünüzü kendi tarzınızla düzenlerken mevcut halini de korumak veya farklı temalar denemek istiyorsanız bir kopyasını oluşturabilir ve aslına dokunmadan, farklı av seçkileriyle dilediğiniz gibi donatabilirsiniz. Plaka ve Platformlar: Avladığınız hayvanları nasıl sergilemek istersiniz? Başlarını plakalar üzerine yerleştirerek duvarlara asabilir veya tüm vücutlarını platformlar üzerine yerleştirerek köşkünüzün dilediğiniz yerinde sergileyebilirsiniz. Her iki yöntemin avantajlarını kullanarak istediğiniz odada istediğiniz kompozisyonu yaratabilirsiniz. Ayrıca kompozisyonunuzda istediğiniz gibi değişiklik yapabilir, istediğiniz parçayı kaldırabilir, yerine yenisini koyabilir veya yerlerini değiştirebilirsiniz.