Bu paket, doğada avını etkili bir şekilde pusuya düşürmen için tasarlanmış mükemmel bir silah ve donanım seti içerir: yenilikçi FOXPRO X360 elektronik av çağırma cihazı, güçlü Moradi Model 1894 levyeli tüfek ve özel Stenberg Ayrılabilir Kanatlı Yay. FOXPRO X360 Elektronik Av Çağırma Cihazı Uzaktan kumanda ile gelen gelişmiş FOXPRO X360 av çağırma cihazı ile avantaj elde et. Bu cihazda oyundaki 60’tan fazla türün ilgisini çekmek için kullanılabilecek gerçekçi hayvan seslerinden oluşan bir ses kitaplığı bulunur. Ayrıca FOXPRO X360 sektörde çığır açan lisanslı teknolojiler kullanır: aynı anda iki hayvanı yemlemeyi sağlayan FOXFUSION ve yüksek bir ses saptandığı anda tüm hayvan seslerini kesen FOXBANG. Moradi Model 1894 Raylı dürbünlerin çok yönlülüğünü ve klasik tasarımı .44 Magnum mermilerin gücüyle birleştiren Moradi Model 1894 ile avına iyice yaklaş. Ayrıca belde taşınan altıpatlar ile aynı mühimmatı sorunsuz bir şekilde kullanarak modern uyumluluğun getirdiği inovasyonu deneyimle. Stenberg Ayrılabilir Kanatlı Yay Stenberg Ayrılabilir Kanatlı Yay ile sessizce avlan. Rakiplerine kıyasla germe ağırlığı bakımından biraz daha hafif olan bu kısa menzilli yay, kullanım ve isabetlilik açısından avlanma etiği için mükemmeldir.