New England Mountains’a Hoş Geldin! Ekipmanlarını al ve görkemli Apalaş Dağları’nı keşfetmeye hazır ol! Bu hoş manzaralı yerde yeni eklenen bir Yüce Olan’ı zekanla alt et, mükemmel şekilde tasarlanmış üç hayvanı keşfet ve eski bir arkadaşını ziyaret et. Nefes kesici ortamlarda avlan New Hampshire eyaletinin neredeyse dörtte birini ve Batı Maine'in bazı kısımlarını kapsayan Beyaz Dağlar, kuzey Apalaş’ta bulunuyor. Çeşitli zorlu arazilerin bulunduğu bu heyecan verici harita Avcılara keşfedecek harika bir yeni alan sunuyor. Ormanda, nehirde veya göl kenarında biraz zaman geçir. Kendine iyi bir yer bul ve vahşi yaşamı incelemeye koyul. Arkana yaslan ve bulunduğun bu eşsiz ortamın tadını çıkarmayı da unutma. Mükemmel şekilde tasarlanmış av hayvanlarını ve zengin kırsal bölgeyi keşfet Avcılar, New England Mountains’ın yüksek kesimlerinde ve ormanlarında üç Yüce Olan görebilme fırsatına sahip. Üstelik rezerv mükemmel şekilde tasarlanmış bazı av hayvanlarına da ev sahipliği yapıyor. Bu iyileştirmeler asil Ak Kuyruklu Geyik, güzel Kızıl Tilki ve görkemli Mus’ta görülebilir. Gerçi bu iyileştirmeler oyunu kolaylaştırmıyor, aksine av hayvanlarının saklanabileceği yerlerin çeşitliliği oldukça arttı. Yaşlı orman, akan su ve buzulların şekillendirdiği yeryüzü yapraklarını döken ağaçlardan ve dramatik yapılı kayalardan oluşan bir arka plan sunuyor. İster alpin çayırlarının vahşi doğasında ister yaprak döken veya dökmeyen ağaçlık alanlarda beklemeyi tercih et New England Mountains’ın doğası sana kendine zaman ayırıp rahatlama fırsatı sunuyor. Gezilerini ve taktiklerini planla New England Mountains hayatla dolup taşıyor. Avcıların zirveye çıkmak için dikkatlice plan yapması gerekecek. Oyuncular ister yalnızca bir Yüce Olan’ın peşine düşsün ister vahşi doğada gezintiye çıkmış olsun favori silahlarının görünümünü birlikte verilen iki dış görünümle özelleştirerek New Hampshire ruhunu yakalayabilir. Ayrıca yakalanması zor ancak prestijli av hayvanının peşine düşmeden önce bu özelleştirilmiş ekipmanlarla gösteriş de yapabilirler.