Yeni sadık dostun ve av arkadaşın Labrador Retriever’a merhaba de! Güvenebileceğin bir arkadaş Köpek dostun karadaki veya sudaki tavşan, yabani tavşan, su kuşu veya yayla kuşlarını getirebilir. Böylece dikkatin dağılmadan avına devam edebilirsin. Getir komutunu verdiğinde köpek dostun etrafındaki avları, hedef aldığın avdan başlayarak öncelik sırasına göre dikkatle toplar. Vahşi yaşamı birlikte keşfet ve avlanma keyfini paylaş! Kalıcı bir bağ kur Köpeğini severek, ona mama vererek veya onunla oynayarak aranızdaki bağı güçlendir. Birlikte avlanarak köpeğin verimliliğini artır. Güzel bir avın ardından köşke dönme vakti geldiğinde sadık dostunun kuyruğunu sallayarak seninle geleceğinden emin olabilirsin. Eşsiz bir dost Köpeğine isim verebilir, kürkünü seçebilir ve ona senin av tarzınla eşleşen özellikler ekleyebilirsin. Hatta listene birden fazla köpek ekleyerek hangisiyle avlanacağını kolayca seçebilirsin. Labrador Retriever’ın hem erkek hem de dişisi mevcuttur. Yedi eşsiz kürkü bulunur: Siyah, Sarı, Çikolata, Gümüş, Kömür, Tilki Kızılı ve Şampanya.