Expansive WorldsAksiyon ve macera
Greenhorn Paketi av gezisine avantajlı başlamak isteyen avcılar için mükemmeldir. theHunter: Call of the Wild’ın rezervlerini ATV üzerinde keşfet, sadık dostun Bloodhound’u tanı ve ayrıca Modern Rifle Pack, Weapon Pack 1 ile 2 ve High-Tech Hunting Pack arasından çeşitli ekipmanı incele. Rezervin önüne getireceği her şeye hazır ol! Paket İçeriği: theHunter: Call of the Wild - Ana Oyun: theHunter: Call of the Wild şu ana kadar oynadığın hiçbir av oyununa benzemiyor. Gerçeğini aratmayan muhteşem hayvanlardan avını sürerken attığın her adımda hışırdayan yapraklara kadar yaşam fışkıran atmosferik bir açık dünya seni bekliyor. İster tek başına istersen arkadaşlarınla birlikte avlanabilirsin. Bu dünyada sadece bir ziyaretçi değil, buranın yaşayan ve nefes alan bir parçası olduğunu sakın unutma. ATV: Rezervlerin tümüyle keşfedilmesini teşvik etmek amacıyla korucular ATV kullanımına onay verdi. Avcılar ve doğa yürüyüşçüleri önlerinde bekleyen güzelliğin daha fazlasını ATV ile keşfedecek ve bunu yaparken de hoşça vakit geçirecek! Bloodhound: Yeni av arkadaşıyla ömür boyu sürecek bir bağ kur! Tüylü dostun hem sana can yoldaşı olacak hem de yaralanan av hayvanından akan kanın kokusunu sürmene yardımcı olacak. Çadırlar ve Avcı Perdeleri: Rezerv korucuları Conni ile Doc, Çadır ve Avcı Perdesini içeren yeni bir ekipman teslimatı aldı! Bu ekipman hem Hirschfelden hem de Layton Gölü Bölgesi’nde avlanmak için mükemmeldir. Modern Rifle Pack: Yepyeni modern tüfek koleksiyonuyla silah cephaneliğini genişlet! İster küçük av hayvanlarının ister büyük yırtıcıların peşinde ol, ihtiyacın olan ateş gücünü bu çok yönlü yarı otomatik tüfekler sağlayacak. Her tüfeğin iki farklı görünümü bulunur ve birçok dürbünle uyumludur. Weapon Pack 1: Korucular Connie, Doc ve Alena yepyeni silahlarla dolu bir teslimat aldı. Bunlar arasında Virant .22LR Yarı Otomatik Tüfek, Crosspoint CB-165 ve Houyi Kanatlı Yay bulunuyor! Weapon Pack 2: Yeni bir silah teslimatı korucularımıza ulaştı. Bu teslimatla cephanenize üç harika silah giriyor. Grelck Üç Namlulu Tüfek, Solokhin MN1890 ve Mangiafico 410 / 45 Colt Revolver’ı test et. High-Tech Hunting Pack: Gece Avı Paketi sayesinde pusuya yatıp avlanmak hiç olmadığı kadar kolay. Özenle seçilmiş yüksek kaliteli araçları kullanarak hedefinin izini karanlıkta doğru bir şekilde sürebilirsin.