Gezintiye hazır mısın? Hadi o zaman! Deneyimli Avcı Paketi’nde büyük theHunter: Call of the Wild dünyasında hayatta kalman ve başarılı olman için gereken her şey var. Elinde çok çeşitli silahlar, yanı başında sadık av köpeğin ve High-Tech Hunting Pack ile ister ışıltılı Silver Ridge Peaks ister çarpıcı Vurhonga Savanna olsun karşına çıkan her şeyle yüzleşmeye hazırsın. Paket İçeriği: theHunter: Call of the Wild - Ana Oyun: theHunter: Call of the Wild şu ana kadar oynadığın hiçbir av oyununa benzemiyor. Gerçeğini aratmayan muhteşem hayvanlardan avını sürerken attığın her adımda hışırdayan yapraklara kadar yaşam fışkıran atmosferik bir açık dünya seni bekliyor. İster tek başına istersen arkadaşlarınla birlikte avlanabilirsin. Bu dünyada sadece bir ziyaretçi değil, buranın yaşayan ve nefes alan bir parçası olduğunu sakın unutma. Bloodhound: Yeni av arkadaşıyla ömür boyu sürecek bir bağ kur! Tüylü dostun hem sana can yoldaşı olacak hem de yaralanan av hayvanından akan kanın kokusunu sürmene yardımcı olacak. Modern Rifle Pack: Yepyeni modern tüfek koleksiyonuyla silah cephaneliğini genişlet! İster küçük av hayvanlarının ister büyük yırtıcıların peşinde ol, ihtiyacın olan ateş gücünü bu çok yönlü yarı otomatik tüfekler sağlayacak. Her tüfeğin iki farklı görünümü bulunur ve birçok dürbünle uyumludur. Weapon Pack 1: Korucular Connie, Doc ve Alena yepyeni silahlarla dolu bir teslimat aldı. Bunlar arasında Virant .22LR Yarı Otomatik Tüfek, Crosspoint CB-165 ve Houyi Kanatlı Yay bulunuyor! Weapon Pack 2: Yeni bir silah teslimatı korucularımıza ulaştı. Bu teslimatla cephanenize üç harika silah giriyor. Grelck Üç Namlulu Tüfek, Solokhin MN1890 ve Mangiafico 410 / 45 Colt Revolver’ı test et. High-Tech Hunting Pack: Gece Avı Paketi sayesinde pusuya yatıp avlanmak hiç olmadığı kadar kolay. Özenle seçilmiş yüksek kaliteli araçları kullanarak hedefinin izini karanlıkta doğru bir şekilde sürebilirsin. Silver Ridge Peaks: Bir zamanlar insanların değerli metaller bulma umuduyla arşınladığı Silver Ridge Peaks'te artık başka türlü güzellikler aranıyor. İster vadi boyunca hindilerin ister ufukta görünen dağ keçilerinin izini sürüyor ol Kolorado'nun vahşi yaşamının ihtişamına karşı koyamayacaksın. Vurhonga Savanna: Vurhonga Savanna’nın yardımına ihtiyacı var! Çalılıkları geç, nehirleri keşfet ve yemyeşil savanın içine dal. Korucu rolüne bürünüp bölgeyi kaçak avcılara ve diğer olası tehlikelere karşı koru. Böyle fırsatlar insanın karşısına her gün çıkmaz. Bu yüzden bavulunu topla; Afrika seni çağırıyor!