The Wolf-Priest of Ulric
Bu Kiralık Kılıç, listenizi özelleştirmeniz için dahil edebileceğiniz yeni bir kahraman tipi. Kurt-Rahip Ulric, Sigmar'ın Kızkardeşleri ve İnsan Ücretliler için burada. Ulric, kurtlar, savaş ve kış tanrısıdır. Bazı kuzey bölgelerde, köylüler ve asiller arasında itibarı Sigmar'dan bile daha fazladır. Onun başrahipliği altına girenler, tanrılarının asli doğasını temsil eden sert ve merhametsiz adamlardır. Emirlerindeki zalim savaşçılarla bu rahipler, yoldaşlarına, Ulric'in onları cesaret ve barbarlık şölenine teşvik eden soğuk haykırışını aşılayabilirler.