The Witcher 3: Wild Hunt Genişletme Paketi
"Expansion Pass ile canavar avcısı Geralt of Rivia'nın dünyasındaki iki epik maceraya erişebileceksiniz. Hearts of Stone ile Geralt, gizemli Man of Glass'ın verdiği görevi tamamlamaya çalışmak üzere No Man's Land'in vahşi doğasında ve Oxenfurt'un kuytularıyla geçitlerinde yeni bir 10 saatlik maceraya atılacaktır. Büyük bir ihanete uğrayan Geralt'ın, gizemi çözmek ve bu maceradan sağ salim çıkabilmek için tüm kurnazlığını ve gücünü kullanması gerekli. 20 saatlik bir öykü olan Blood and Wine ise Geralt'ı savaşın henüz yıkıma yol açmadığı ve kaygısız bir zevk ile şövalye ritüellerinin kadim ve kanlı bir sırrı gizlediği tamamen yeni bir oyun içi bölge olan Toussaint'e götürecektir. Her iki genişleme paketi de oyunculara, ayrıntı ve kaliteye mümkün olan en yüksek özen gösterilerek tasarlanmış yeni içerik, teçhizat ve düşmanlar sunmakta ve hem yeni hem de özlenen karakterleri içermektedir."