The Walking Dead: Season 2, Ep.3, In Harm's Way
Ele geçirilmiş, yaralı ve bitap; Clementine ve grubu, bir liderin boyunduruğu altında yaşamayı öğreniyorlar. Bu liderin zekasının tek rakibi, acımasız bir şiddete olan eğilimidir. Artık kaçış tek öncelikleridir ve Clem'i bu bölümde çok zor kararlar beklemektedir.