The Walking Dead: Michonne - Episode 3
Robert Kirtman'ın ödüllü dizisinin dünyasında geçen, üç bölümden oluşan oyunun üçüncü bölümü.Yakın zamanda ve geçmişte yapmış olduğu seçimlerin ağırlığı altında ezilen Michonne, masum bir aileyi korumaya çalışır ancak Norma ve intikam peşinde olan Monroe ekibi giderek yaklaşmaktadır.