The Walking Dead: Michonne - Ep. 3, What We Deserve
Robert Kirtman'ın ödüllü dizisinin dünyasında geçen, üç bölümden oluşan oyunun üçüncü bölümü. Yakın zamanda ve geçmişte yapmış olduğu seçimlerin ağırlığı altında ezilen Michonne, masum bir aileyi korumaya çalışır ancak Norma ve intikam peşinde olan Monroe ekibi giderek yaklaşmaktadır. Gerçeklik paramparça olurken, ve terk ettiği kızlarının hayaletleri seslerini duyurmayı talep ederken, kimin yaşayıp kimin öleceğini, ve kefaretin cehenneme dönüşmüş bir dünyada ne anlama geldiğini sizin seçimleriniz belirleyecek. Bu ek içeriğin alınabilmesi için The Walking Dead: Michonne - Ep. 1, In Too Deep gereklidir.