The Walking Dead: Michonne - Ep. 2, Give No Shelter
Robert Kirkman'ın ödül sahibi oyun serisinin geçtiği aynı dünyada geçen üç bölümlük oyun serisinin ikinci bölümü. İstikrarsız koloni Monroe'den cüretkar bir kaçış. Michonne, Pete ve Sam'in hayatlarını kurtarmak için kaçtıkları fark edilir. Kısa süren rahatlık yakında son bulacaktır. Monroe'nun liderleri hiç unutmazlar ve asla bağışlamazlar. Kızlarının hatıraları Michonne'nin bulanık gerçekliğinin içinde kaybolmaktadır. Dünyası giderek kırılgan olmaktadır ve hayatta kalabilmek için tüm becerilerine ihtiyaç duyduğu noktadır. Bu ek içeriğin alınabilmesi için The Walking Dead: Michonne - Ep. 1, In Too Deep gereklidir.