Her şey buna bağlı. Clementine, arkadaşlarını kurtarmak için hazırladığı şiddetli bir planın ardından, eve dönmesi gereken kayıp çocuk grubuna rehberlik etmeli. Bir yürüyen sürüsü, intikam isteyen yağmacılar ve AJ'in karışık kafası bunu engelliyor. Clementine, ihtiyaç duydukları kahraman olabilecek mi? Clementine'in hikayesi, dramatik ve yürekleri burkan bir sona yaklaşıyor. Yakında gece sona erecek...