Skybound GamesAksiyon ve macera
Clementine savaşa gidiyor. Tuhaf, yeni bir müttefikin yardımıyla, kaçırılan arkadaşlarını kurtarmak için geçmişten gelen bir hayalete karşı son bir kez direniyor. Yeni ailesi liderlik için ona bel bağlarken Clementine insan kalmaya çalışarak sevdiklerini koruyabilecek mi? Tüm bu süreçte AJ onun her hareketini izlemektedir.