The Walking Dead: A New Frontier - Season Pass (Episodes 2-5)
Hayatta elinde kalan tek şey aile ise, onları korumak için neler yaparsın? Ölümsüzlerin elleri tarafından toplum dört sene önce parçalanmıştır ve kaos sonrası ufak topluluklar tekrardan oluşmaya başlamıştır. Ama ne pahasına? Hayatta kalanlar bu yeni sınıra güvenebilirler mi? Elinden alınan ailesini bulmaya çalışan Javier olarak, kendi akıl almaz kayıplarının yasını tutan genç bir kız ile tanışırsınız. Adı Clementine'dir ve kaderleriniz bu hikayede birbirine bağlıdır çünkü yapacağınız her seçim son seçiminiz olabilir. Ödüllü Telltale Games'in sunduğu bu yeni serinin Bölüm 2'den Bölüm 5'e kadar olan kısmını içerir. Bu ek içeriği satın alabilmek için The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1 sahibi olmalısınız.