Yürüyen ölülerin kamplarını basması Javier, Clementine ve müttefiklerini çok zor bir duruma sokar. Garcia ailesindeki gerilim patlama noktasına gelir. Geçmişte verdiğin sözler peşindeyken, kime güveneceğine ve kimi koruyacağına nasıl karar vereceksin? The Walking Dead: A New Frontier'in efsanevi final bölümünde, hareketlerinin sonuçlarının ne kadar ağır olabileceğinin farkına varacaksın... Beş bölümlük oyun dizisi serisinin beşinci bölümü. Bu ek içeriği satın alabilmek için The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1 sahibi olmalısınız.