Yeni Sınırlar'ın liderliğinin gerçek doğasının keşfedilmesi üzerine, Garcia ailesi içindeki ilişkiler dönüm noktasına ulaşır. Javier olarak, seçilmiş ailenizin şekli ve doğasına siz karar vereceksiniz. Aynı anda, bir ölüler sürüsü, Richmond'a daha da yaklaşıyor ve hem müttefiklerin, hem de düşmanın üzerinde baskı kuruyor olacaklar. Etrafta güvensizlik kol gezerken, ailenin ne kadar güvenilir olduğuna siz karar vermek zorunda kalacaksınız. Beş bölümlük oyun serisinin dördüncü bölümü. Bu ek içeriği satın alabilmek için The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1 sahibi olmalısınız.