The Survivalists - Deluxe Edition
The Survivalists evreninde sürprizler, sırlar ve tehlikelerle dolu canlı bir dünya, The Escapists evreninde sandbox tarzı bir mücadele. Üç taneye kadar arkadaşınızla hayatta kalmak için mücadele verirken keşfedin, inşa edin, üretin ve maymunları eğitin. Bilinmeyen doğru yürümeye hazırlanın ve sizi bekleyen yolculuk için The Survivalists Delüks Sürümü kapın. Delüks Sürüm içeriği: The Survivalists Oyunu Monkey Business Paketi: En yeni kazazede trendlerini üzerinizde taşıyarak adanın en şıkı olun. Box-Ex yan görevinin parçası olarak 3 oyuncu şapkası ve 6 maymun şapkası içerir. Birlikte inşa Edin, Birlikte Hayatta Kalın Adanın tehlikelerini çok fazla mı buluyorsunuz? Ya da inşa konusundaki uzmanlığınızı mı paylaşmak istiyorsunuz? The Survivalists yanınızda! Cennet gibi bir adayı keşfederken üç taneye kadar kazazedeyle birlikte ortak maceraları tamamlayın, ganimet kazanın, ticaret yapın ve hep birlikte hayatta kalın. Maymun Deyip Geçmeyin! Bir inşaatçıya, oduncuya ya da hatta askere ihtiyacınız varsa endişe etmeyin, adadaki maymunları ehlileştirerek günlük işlerinizde size yardım etmek üzere eğitebilir veya fanatik kampına baskınlarda destek olarak kullanabilirsiniz! Taklit sistemi, muz seven dostlarınız tarafından çeşitli işlerin yapılabileceği anlamına geliyor ve maymun yönetimi, adadaki zorluklara karşı hayatta kalmanızın anahtarı olacak. Üretken Olun Hayatta kalmanın sırrı, etrafınızdaki kaynaklardan en iyi şekilde yararlanmaktır. İster odun kesmek için primitif bir balta yapıyor olun, isterseniz açlığınızı bastırmak için ferahlatıcı bir meyve kokteyli hazırlıyor olun, yeni tarifler keşfedebilir ve yiyecek, eşya veya yapı seçeneklerinizi genişletebilirsiniz. Tehlikelere Göğüs Gerin Kulübenizin duvarına asacak destansı bir kılıç mı arıyorsunuz? Ya da haddini aşan düşmanların kökünü kazımak mı istiyorsunuz? Aradığınız şey, adanın dört bir yanına yayılmış pek çok tapınaktan birinin içinde olabilir. Fakat ganimeti ele geçirmek kolay olmayacak, sözüm ona baskıncıların hazine avı seferi için çok iyi hazırlanmaları gerekecek. Survivalist olacak kadar güçlü müsünüz?