The Surge - The Good, the Bad and the Augmented Expansion
Ana oyun The Surge gerekmektedir. CREO tesisinin derinliklerine gir ve CREO teknolojisinin limitlerini zorlamak için yaratılmış olan eski ve terk edilmiş Kalite Güvencesi laboratuvarını keşfet. Warren, çılgın Dr. Rischboter'in bir şekilde çarpık bir Vahşi Batı TV programından kopup gelmiş gibi hissettiren ölümcül test odalarıyla yüzleşecek! Çılgın doktorun eğitim odalarından mücadele ederek geç ve daha fazla ödül için 16 çılgın değiştiriceden en fazla 4'ünü bir araya getirerek bu odaları değiştir. Her aşamanın sonunda, eğitim senaryolarından yaratılmış güçlü rakipler olan farklı Meydan Okuyuculara karşı savaş; bu rakipler kendin için alabileceğin silahlar, zırhlar ve implantlardan oluşan 30 yeni ekipman parçasıyla donatılmıştır!