The Sinking City - Worshippers of the Necronomicon
Charles Reed 'in çözülmemiş davaları araştırarak tarifsiz güçler barındıran gizemli büyü kitaplarının peşine düşeceği üç yeni görev içeren bu paket ile maceranı sürdür.