The Riftbreaker: Metal Terror
Bu dünyayı ele geçirmeye gelmiştik, bunun ırkımıza fayda sağlayacağını ummuştuk. Ancak buna ilk kalkışan biz değilmişiz. Riftbreaker: Metal Terör ile, Galatea 37’nin binlerce yıl önceki felaketlere tanık olmuş, keşfedilmemiş bölgelerine adım atın. Bu yeni Dünya Eklentisi paketinin içerisinde yeni oyun mekaniklerinin yanı sıra onlarca yeni eşya ve teknoloji bulacaksınız. Bunları avantajınıza kullanın, kadim zamanlardan gelen tehlike karşısında hayatta kalma mücadelesi verin. Eklenti Hakkında: Riftbreaker’ın ilk Dünya Eklentisi paketi Metal Terör'de, daha önce keşfedilmemiş bir biyomda geçen yepyeni Harekat modu bölümü sizi bekliyor. Ashley’in Riftbreak görevi sırasında emsalsiz bir astronomik olay meydana gelir. Bu olayın sonrasında Galatea 37'nin tüm bu zaman boyunca karanlık bir sır sakladığı ortaya çıkar. Bilimsel merakınızı özgür bırakın ve gezegenin gizli köşelerini keşfedin. Yeni ekosistem üzerinde çalışın. İşinize yarayacak kaynaklar bularak teknolojinizi onlara göre uyarlayın. Kimisi doğal, kimisi doğaya aykırı yepyeni düşmanlarla yüzleşin. Özellikler: Harekat modunun sizi bilinmeyene doğru bir yolculuğa çıkaracak yepyeni bölümünü keşfedin. Gezegenin yepyeni bölgesinde bir dış karakol kurun. Tabii cesaret edebilirseniz... Yeni biyomun fauna ve florasını tarayın, analiz edin, kataloglayın. Her biri size farklı zorluklar çıkaracak yeni düşman türlerle yüzleşin. Yeni biyomdaki tuhaf keşiflerden faydalanarak teknoloji ağacında yeni binalar, silahlar ve ekipmanlar araştırın. Bin yıl boyunca gizli kalmış gizemi ortaya çıkarın. Eklenti İçeriği: Eklentinin hikaye kısmı, Riftbreaker’ın temel sürümünün Harekat moduna dahildir. Eklentinin yeni hikayesi ve içerikleri, oyunda ilerledikçe açılır. Daha önce Riftbreaker Harekat modunu bitirdiyseniz, kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Hikayenin eklentiyle gelen bölümü anında açılarak dünyanın yeni bölümünü keşfetmenize olanak tanır.