The Riftbreaker: Into The Dark PC
Ashley'e, Riftbreak görevleri sırasında altına bakılmadık taş bırakmaması öğretildi. Galatea 37'de yaptığı da tam olarak buydu. Bulduğu şey, tüm eğitimini yeniden gözden geçirmesine neden olacak. The Riftbreaker: Karanlığa Doğru, sizi Galatea 37'nin yüzeyinin altındaki geniş bir mağara sisteminin bilinmeyen derinliklerine götürüyor. Benzersiz ekosistemi yalnızca akıl almaz zenginlikleri değil, aynı zamanda Ashley'nin geçmişinden karanlık bir hayaleti de gizlemekte. Karanlığa Doğru, bir dizi farklı meydan okuma sunacak ve tehlike her köşede pusuda beklerken uyum sağlama becerilerinizi test edecek. Eklenti Hakkında: Karanlığa Doğru, Riftbreaker'ın ikinci Dünya Eklentisi paketidir. Harekat modunun yepyeni bölümü, kahramanlarımızı Galatea 37'nin mağaralarında bir yolculuğa çıkaracak. Bir dizi anormal nötrino patlaması ve sıra dışı sismik aktivite, Ashley ve Bay Riggs'i dünyanın sonunu getirecek bir tehditle karşı karşıya bırakacak. Mağaralarda yollarını bulmak ve sorunun kaynağını öğrenmek için tüm becerilerini kullanmak zorunda kalacaklar. Mağaralarda kazarak yolunuzu açın, araştırma örnekleri toplayın, yeni teknolojiler icat edin ve bu dünyayı içindeki düşmandan kurtarın. Özellikler: Harekat modunun bir yeraltı biyomunda geçen yeni bölümünü oynayın. Yeni delme oyun mekaniği kullanarak mağaralarda kazarak yolunuzu açın. Yalnızca bu ortamda bulunabilen yeni yaratıklar, bitki örtüsü ve diğer ilginç şeyler hakkında bilgi toplayın. Yeni silahları ve teknolojiyi kullanarak devasa yeraltı canavarlarının saldırılarını püskürtün. Zorlu arazi ve güç üretimi sorunlarını en iyi şekilde aşmak için üs kurma yöntemlerinizi uyarlayın. Ashley'nin geçmişinden bilinmeyen detayları keşfedin. Eklenti İçeriği: Eklentinin hikaye kısmı, Riftbreaker’ın temel sürümünün Harekat moduna dahildir. Eklentinin yeni hikayesi ve içerikleri, oyunda ilerledikçe açılır. Daha önce Riftbreaker Harekat modunu bitirdiyseniz, kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Hikayenin eklentiyle gelen bölümü anında açılarak dünyanın yeni bölümünü keşfetmenize olanak tanır.