The Riftbreaker: Heart of the Swamp PC
Galatea 37'nin kolonizasyon görevi Ashley ve Bay Riggs'i gezegendeki eşsiz yerlere götürdü. Bu kez kahramanlarımız, Büyük Mantar Ağacı'nın etrafında kümelenmiş, son derece zengin ve çeşitlilik içeren bir ekosistem olan Mantar Bataklığı'na girmeli. Ne yazık ki bu güzel biyomun dengesi tehlikede. Parazit türler toprağa hasar veriyor. Ashley, Mantar Bataklığı'nın dengesini yeniden sağlama görevini üstlenmeli. Eklenti Hakkında: Heart of the Swarm, The Riftbreaker için çıkan üçüncü Dünya Eklentisi. Harekât modunun bu yepyeni bölümünde Mantar Bataklığı biomunun sırlarını keşfedin. Çok katmanlı görevler, yerel ekosistemin işleyişini araştırmanızı sağlayacak. Kazanacağınız bilgiler, teknolojinizi ve stratejinizi daha önce keşfedilmemiş bu bölgenin zorluklarıyla başa çıkabileceğiniz şekilde kurgulamanıza olanak tanıyacak. Ya bu biyoma uyumu geri getirin ya da burayı için için yanan bir kül yığınına dönüştürün. Seçim sizin. Özellikler: Harekât modunun Mantar Bataklığı biyomunda geçen yepyeni bölümünü keşfedin. Hem kara hem su üzerinde üslerinizi kurun ve çevresel durumlara uyum sağlamak için teknolojinizi geliştirin. Eşsiz bitki örtüsü ve fauna türlerini araştırın. Onların Mantar Bataklığı'nın zorlu koşullarında yaşamaya nasıl uyum sağladıklarını öğrenin. Gelişmiş üs kurma yöntemlerinden yararlanarak Karakollarınız için komplike güç tedarik zincirleri oluşturun. Yepyeni devasa savunma kulelerinden yararlanarak üssünüzün durdurma gücünü artırın. Bu hassas ekosistemin dengesini bozan illeti geri püskürtün. Eklenti İçeriği: Eklentinin hikaye kısmı, Riftbreaker’ın temel sürümünün Harekat moduna dahildir. Eklentinin yeni hikayesi ve içerikleri, oyunda ilerledikçe açılır. Daha önce Riftbreaker Harekat modunu bitirdiyseniz, kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Hikayenin eklentiyle gelen bölümü anında açılarak dünyanın yeni bölümünü keşfetmenize olanak tanır.