The Poison Wind Globadier
Bu Kiralık Kılıç, listenizi özelleştirmeniz için dahil edebileceğiniz yeni bir kahraman tipi. Zehir Rüzgar Globadier, Skaten ve Edinilmiş Askerler Kültü için burada. Klan fareleri, Skryre Klanı silahlarını kullanma eğitimi almış ve Globadiers, Warlock-Mühendisleri tarafından savaşçı olarak askerlere satılır. Kürelerdeki egritas gazı düşmanları öldürebilir ya da sakatlayabilir, ya da büyücülerin sihirlerinden koruyabilir. Diğer kimyevi gazlar, onlara maruz kalanları güçlendirebilir ve hatta iyileştirebilir. Bu sinsi fare-adamlar, gafilleri sakatlamak için kadertaşı görünümlü bomba bile yapabilirler.