The LEGO Movie Videogame Paketi, gişe rekorları kıran iki filmi temel alan 2 oyunu içerir: The LEGO Movie ve The LEGO Movie 2. LEGO Movie Videogame - Bay Başkan'ın şeytani planlarını suya düşürmek için kahramanca mücadele eden Emmet ve tuhaf bir direniş savaşçısı grubuna katıl - Emmet bu göreve o kadar hazırlıksız yakalandı ki, durumu tam bir komedi. 90'dan fazla oynanabilir karakterin olduğu çılgın bir deneyim! LEGO Movie 2 Videogame - Bricksburg harabeye döndü ve Emmet'in arkadaşları kaçırıldı! Emmet'e ve bir grup kahramana katılarak arkadaşlarını Systar System'in tuhaf sakinlerinden kurtar.