The Inquisitor - Deluxe Edition Upgrade
The Inquisitor - Delüks Sürüm ile Engizisyon Mahkemesi görevlerini yerine getirmeye hazırlan. Büyüleyici Üstat Kıyafetini kullanarak Koenigstein sınırları içindeki tüm günahkârlara korku sal. Ayrıca dijital derleme ve orijinal oyun müziğiyle görsel ve işitsel bir şölen yaşa.